neděle 21. prosince 2014

První setkání s Ma Provence

Mám pro vás malou hádanku – poznáte, co je na obrázku?


Věřte nebo ne, je to šampon :) Koukala jsem na to jako z jara, ale rozhodla se ho vyzkoušet. Pochází z řady výrobků značky Ma Provence, která mě zaujala, a určitě se k ní ještě vrátíme.


Jde o takzvaný „tuhý šampon“ v bio kvalitě, tedy bez konzervantů, barviv a parabenů. Základem toho mého – pro suché a lámavé vlasy – je přírodní červený jíl, který má zklidňovat pokožku. Obsahem balení je i háček, který přilepíte na zeď, kde budete mít šampon po ruce.



Ze všeho nejvíc mě překvapila vůně – vůbec ji nedokážu k ničemu přirovnat, ale je nádherná, přírodní a taková...francouzská. Trochu jsem nevěděla, jak na to, tak jsem namočené vlasy začala mýdlem drbat. Za chvilku se udělala bohatá pěna, při druhém mytí dokonce po pár vteřinách. Podle obalu vydrží jedno mýdlo stejně dlouho jako dvě lahvičky šamponu a není potřeba použít kondicionér. Moje vlasy jsou opravdu jemné a mají tendenci se vysušovat, obzvlášť v zimě. V rámci experimentu jsem tedy kondicionér vynechala, ale příště bych ho klidně použila.

Během sušení se vlasy krásně rozvoněly a překvapivě se mi podařilo zkrotit ofinu, kterou mám poslední dobou poničenou od žehličky. Bylo to teprve první mytí, tak tajně doufám, že bude ozdravný proces pokračovat. 


Takže závěr – úžasně voňavá novinka a vlasy příjemné na dotek, už teď se těším na další mytí ;)
P.S. V Salonu Korunka je k dostání i ve variantách proti lupům a na mastné vlasy.


Žádné komentáře:

Okomentovat