úterý 16. prosince 2014

Obočí a pigment Beautiful Brows

Prvním tématem na mém pomyslném seznamu je obočí. Má noční můra.
V poslední době jsem si začala všímat, jak moc důležitá je jeho úprava a jak velkou roli hraje v celkovém vzhledu. Obzvlášť jste-li světlý typ jako já. Nevěříte? Tak názorně:


Už jsem vyzkoušela permanentní barvení, světlou i tmavou tužku na obočí, momentálně používám speciální stíny z drogerie, ale pořád to není ono – přes veškerý trénink se mi občas stane, že obočí nejsou souměrná nebo mám jedno tmavší než druhé. V kazetce se stíny byly i šablony, z mého pohledu ale nepoužitelné, vůbec mi tvarově neseděly. Pudrová textura navíc moc nedrží a do dvou hodin se tak nějak rozplyne. A když se snažím o opravu, nikdy to nedopadne dobře...

A tak, když mi paní kosmetička nabízela otestovat Beautiful Brows, mě to zprvu nijak nenadchlo – další stíny na obočí, navíc se šablonou, to už tu jednou bylo. Během příštích 5 minut jsem ale poznala, jak hluboce jsem se mýlila.

Velmi stručně – Beautiful Brows je semi-permanentní minerální pigment, který se přes jednu ze šablon nanese nejdřív proti směru a pak po směru růstu chloupků. Semi-permanentní znamená, že prvních 10 minut po aplikaci se dá různě upravovat (třeba vatovou štětičkou), ale později se zafixuje a je odolný proti otěru a potu, takže vydrží i při sportu. Dá se používat i pro hodně řídké obočí nebo u onkologických pacientek. Vydrží 24 hodin a dá se odlíčit čímkoli na olejové bázi.



Myslím, že to vypadá opravdu profesionálně, a hlavně potvrzuji, že se při dotyku nerozmaže, ani když se o to snažíte. V Salonu Korunka si aplikaci můžete zdarma vyzkoušet, vybrat správný odstín a třeba i přímo zakoupit. Celá sada stojí 1.290,-Kč a při každodenním používání vydrží 2 roky. Použitelný je dokonce celých 5 let. Kromě pigmentu, štětečku, šablon a zrcátka v ní najdete i rozjasňovač pod obočí, štěteček na rozjasňovač a úžasnou pinzetu. Koupit se dá i menší verze (bez rozjasňovače, štětečku a pinzety), která stojí 690,-Kč.



Jsem nadšená, vůbec jsem nečekala, že by můj problém měl tak jednoduché řešení a jednoznačně doporučuji si to zajít vyzkoušet. Napište mi pak svou zkušenost a dojmy, díky!

Žádné komentáře:

Okomentovat