neděle 15. února 2015

Mani, mani, mani

Jak už tu párkrát padlo, moje letošní předsevzetí je lakovat si pravidelně nehty. Zatím se držím, dokonce jsem si vypěstovala pocit, že když je mám nenalakované nebo neupravené, jsem hodně nervózní. Ale stále trvá to, co mi v pravidelné domácí manikúře bránilo v minulosti – prostě to nesnáším :) Abych racionálně zvážila, jestli mi to za to stojí, přistoupila jsem ke své klasické neomylné technice – sepsání pro a proti:

PROTI
  • úprava, lakování a zasychání zabere skoro celý večer...
  • ...což můj muž nese s velkou nelibostí, jelikož celou operaci provádím v obýváku u televize a jemu to strašně smrdí...
  • ...a i přes dostatečně dlouhou dobu, kdy se vyhýbám jakékoli hrozbě poškození nového dokonalého nátěru, se ráno občas vzbudím a v laku najdu otisky vlasů...to by jeden brečel

PRO
  • v práci se každý den setkávám s lidmi na vysokých pozicích, pro které jsou upravené nehty stejná samozřejmost jako učesané vlasy a vyčištěné zuby – schovávat před nimi ruce je strašně pracné :)
  • psát na klávesnici s barevnými nehty má něco do sebe...a já na ní píšu hodně
  • hrozně mě baví hledat nové odstíny a kupovat si nové laky
  • s nalakovanými nehty se cítím o 50% upraveněji, jako bych neustále nosila nějaký nový "šmuk"...a každou chvíli ho můžu vyměnit – jednou tmavě fialová, příště mentolová, metalická stříbrná a samozřejmě tmavě červená a letní korálová. A když se nemůžu rozhodnout mezi dvěma? Tak je tu od loňska ten báječný trend kombinování v podobě jinak barevného prsteníčku – decentní, rafinované, nápadité...

...no prostě ano, nehty si lakovat budu. Ale s nelibostí.

A přesně v době těchto úvah přišla novinka ze Salonu Korunka – od února obnovují manikúru! To si říkalo o vyzkoušení. Nejvíc mě samozřejmě láká to, že během hodiny odcházíte s dokonalým lakem, který je díky zapečení odolný a odpadá to strašné zasychání, které u mě jinak trvá zřejmě celou noc. Možnosti v nabídce mě ale trochu matou – Striplac, P-Shine, CND Shellac, wellness manikúra, parafinový zábal? Netuším, co si vybrat. Takže postupně vyzkouším všechny a napíšu vám svoje dojmy a tipy od manikérky Šárky. Ze všeho nejdřív si posvítím na Striplac - z mého pohledu nejzajímavější novinku v možnostech permanentního lakování. 

Jak se s manikúrou potýkáte vy? Je to jen nutné zlo nebo zábava? A upřednostňujete domácí nebo profesionální péči? Více mani inspirace najdete na mém Pinterestu, nástěnka Manikúra. Hezkou neděli všem!

Zdroj obrázků: Pinterest.com

1 komentář:

  1. Mě lakování nehtů baví :-) . Používám gel lak a různé zdobení na nehty a pokaždé si s nimi vyhraju :-) . Nehty si dělám v neděli, abych je měla celý týden pěkné :-) .

    OdpovědětVymazat